i l o v e y o u ♥

sayangg , i feel so happy when i meet you . hilangg sudahh smua rnduu and hbngn kitee pum dh baekk kankannn ? aku suka sgtsgtt syggg : )
sumpah aku tktipuu weyhh ! akuu syg gilegilee babi lhaa sayangg , pappy don't leave me alone again okayy dear ? i need you every time , i need you in my life . S W E A R !
sayanggg , sorry sbb tkdpatt follow sygg and adik bradikk sygg prgi camp at Janda Baik . but dont worry sygg , i 'll follow you to Bagan Lalang and mjlis knduri kwen ituu . okayy sygg ? dont be sad .
i'll always with you , every time . for this saturday , we'll spend time together okayy . but you must promise me , dont leave me alone at knduri tuu okayy ? my tkutt nk dduk alonee , sbb my tkbiasa lagii -,-'


iloveeyouuuu sayangggg ! only you sygg , there are nobody else except youu . only you my dear , iloveeeeyooouuuuu ♥
syggg , i need youu in my life . if kitee ade jdoh kitee kwen okayy ? aku btoibtoii sygg and cntakan kauu lhaa sygg . aku btoibtoii nk kau jdi suami akuu , insyaAllah kalau kitee adee jdohh :)
dont leave me alone , i really LOVE you ! only you MUHD NUR'IMAN ASSHRAF ! 
Thankyou For Reading :)